Връщане, замяна, рекламации
Връщане, замяна, рекламации

 

 

ВРЪЩАНЕ, ЗАМЯНА И ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИИ

 

  • В случай, че поръчаният артикул не ви е по мярка или не отговаря на вашите очаквания имате право да го замените с друг. Всички транспортни разходи по замяната са за сметка на клиента.

 

  • На основание чл. 55, ал 1 от Закона за защита на потребителите всеки клиент(потребител) има право в четиринадесетдневен срок от деня на доставката да върне поръчаната стока без да дължи неустойка и без да посочва причина.

 

Връщане на закупена от Online Boutique стока се осъществява при следните условия:

 

  • Клиентът има право да върне или замени стоката ако тя е в ЗАПАЗЕН ТЪРГОВСКИ ВИД – не е повредена, носена, прана, гладена, запазени са опаковаката и оригиналните етикети. БЕЛЬО И БАНСКИ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

 

  • До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на Online Boutique, рисковете от случайното и повреждане се поемат от потребителя

 

  • В случай, че са изпълнени посочените по-горе условия Online Boutique  се задължава да възстанови заплатената от клиента сума в срок от 3 работни дни от връщането на стоката, чрез пощенски паричен превод или на посочена от клиента банкова сметка.

 

  • При получаване на стоката потребителят е длъжен да я прегледа обстойно и в случай, че констатира явни дефекти, липси или други недостатъци има право да я откаже. Ако клиента не се възползва от това си право, пратката се смята за одобрена , и той губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни дефекти, липси или други недостатъци.

ЗАМЯНА

 

  • Ако желаете да замените артикул, който вече ви е доставен можете да направите нова поръчка, където да посочите новия размер, който желаете да получите.

 

  • При завършване на поръчката в графа „Уточнения“ напишете, че правите поръчка с цел замяна и посочете номера на старата поръчка(изписан е най-отгоре в потвърждението, което получавате от нас по e-mail след направена поръчка).

 

  • Ако в случай на замяна поръчате продукт на по-висока стойност, ще ви бъде надчислен наложен платеж със стойността на разликата в цената. При условие, че изберете продукт на по-ниска стойност, разликата може да бъде използвана като кредит при бъдещи покупки от ваша страна.

 

  • След като направите поръчка с цел замяна очаквайте да се свържем с вас по телефона за да уточним детайлите по замяната.

 

  • В случай, че срещнете някакви затруднения използвайте контактната ни форма за обратна връзка и ние ще се свържем с вас.

 

  • Новият артикул ще ви бъде изпратен, след като получим този, който искате да замените и се уверим, че са изпълнени условията за Запазен търговски вид на стоката. 

ВРЪЩАНЕ НА ДОСТАВЕНА И ПЛАТЕНА ПРАТКА

 

  • Ако желаете да върнете продукт, който вече ви е доставен използвайте формата за обратна връзка, където трябва да посочите, че желаете да върнете стоката, причина за връщането, номера на поръчката, която сте направили и желанието от ваша страна за възстановяване на сумата.

 

  • След като изпратите заявка за връщане, ние ще се свържем с вас за да уточним детайлите.

 

  • Не изпращайте към нас пратки преди да сме се свързали с вас по телефона.

 

  • След като получим върнатата от вас стока ще ви възстановим сумата най-късно до 3 работни дни, считано от датата, на която сме получили върнатата пратка. Ще получите парите си под формата на пощенски паричен превод , който ще ви бъде изплатен в посочен от вас офис на Еконт.

 

onlineboutique.bg използва бисквитки, за да може по-качествено да предоставя своите услуги. Разбирам
Този сайт използва бисквитки (cookies), за да може да функционира правилно. Прочети повече Разбрах!